De eerste weken bij 2Bwatched. - Reisverslag uit Turnhout, België van Mdekort98 - WaarBenJij.nu De eerste weken bij 2Bwatched. - Reisverslag uit Turnhout, België van Mdekort98 - WaarBenJij.nu

De eerste weken bij 2Bwatched.

Door: M. de Kort

06 Juni 2017 | België, Turnhout

De eerste weken bij 2Bwatched zijn goed verlopen. In deze weken hebben we al veel geleerd, zowel voor stage als in het persoonlijke leven. Denk aan dingen als hoe je iets het best kan verwijderen, alledaagse middelen voor bijvoorbeeld de schoonmaak en vooral bij het werken aan de auto. Daarnaast blijft het toch stage maar hebben we het erg naar ons zin hier. Het fijnste blijft denk ik dat we niet worden behandeld als 'onbetaalde stagiaires' maar in principe als collega's. Dit maakt het een stuk makkelijker om elke dag stage te lopen. Het zijn dan wel vaak lange dagen die we maken, dit omdat Robbert de dagen baseert op het aantal opdrachten die hij krijgt en het ons eigenlijk niet veel uitmaakt want de 400 uur moet je toch draaien. Hoe eerder je je 400 uur hebt gedraaid, hoe eerder je zomervakantie hebt. Altijd positief blijven.

Het werk zelf is erg variërend. Van auto's schoonmaken voor het wrappen tot het uit elkaar halen van deze auto's. Printen uitsnijden die op deze auto's komen te staan. Stickers sorteren of zorgen dat ze naar behoren zijn. Je kunt het zo gek niet bedenken hier of je kunt het doen. Dat vind ik persoonlijk erg leuk aan een onderneming die zich specialiseert in niet het maken van specifieke reclame maar ook het gezien worden op zich. Je bent niet bijvoorbeeld de hele tijd billboard aan het bekleden, maar je wisselt af tussen reclameborden, auto's, posters, in principe alles waar je folie op aan kunt brengen!

Ik hoop dat jullie het ook leuk hebben op buitenlandstage! Wij gaan nog even doorzetten en dan zien we jullie weer na de zomervakantie.

Tot snel!